Ensino obrigatório nas quatro rodas, Telexornal com patacas e dicionários galegos por best-sellers?

DANGER-não machine translation-DANGER

Entrevista a Manel Cráneo no Portal Galego da língua.

A primeira sugestão é essa, ir ler imediatamente a entrevista com Manel Cráneo no Portal Galego da língua. Uma reportagem de Antia Rodriguez publicada no jornal mensal em galego-portugués Novas da Galiza, não gira em torno só do éxito de vendas de Os lobos de Moeche senão também da sangue editorial. A Asociación Galega de profesionais da ilustración, o humor galego, os seus novos projetos e as vendas do primeiro título da Demo Editorial, Os lobos de Moeche:

"Os Lobos vam caminho dos 3.000 exemplares vendidos. Geralmente as ediçons de BD em galego rondam entre os 700 e os 1000 exemplares. Neste caso como havia financiaçom fíjo-se umha tiragem grande por excesso de fé no projecto. Tivemos sorte. Nom pensei que fosse ter tanta acolhida e graças a este êxito pudem pensar em dar umha continuidade ao projecto editorial."

A minha segunda sugestão: mercar um dos três títulos da Demo Editorial ou ir as Bibliotecas Municipais da Corunha, se repararem estão todos no catálogo bibliotecário.

Comcordam que quem lê tebeos estão alí do lado dos parvos? Busque O fillo da furia. Olhe no espelho de Dani Montero Sem mirar atrás. Encontre Os lobos de Moeche.
Por fim, a [link]--> entrevista

Nenhum comentário: